Maarten!

Mijn Persoonlijke Pagina


Wat kan ik met Mijn Persoonlijk Pagina?

Op u persoonlijke pagina kunt u:

- Adresgegevens inzien en wijzigen;
- Abonnementen zien (ook verlopen abonnementen), ook is zichtbaar per wanneer je abonnement gestart is of stopt;
- Bestelklacht melden;
- Orderhistorie bekijken;
- Orders downloaden in PDF;
- Orders volgen door middel van Track en Trace;
- Betalingen inzien;
- Nieuwsbrieven aanmelden en afmelden voor alle titels van Veen Media.

Mijn gegevens

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Als u inlogt op Mijn Persoonlijke pagina kunt u onder het kopje ‘Mijn gegevens’ uw gegevens wijzigen.

Binnen hoeveel dagen wordt mijn adreswijziging doorgevoerd?
Uw adreswijziging wordt na ontvangst zo snel mogelijk doorgevoerd. Uiterlijk binnen 10 werkdagen is uw adreswijziging doorgevoerd.

Wordt mijn adres bij alle tijdschriften van Veen Media gewijzigd?
Als u uw adres wijzigt bij een titel van Veen Media, zal dit voor alle titels gelden.

Ik krijg een foutmelding
Wilt u graag hulp bij het wijzigen van uw gegevens? Dan kunt u contact opnemen met de lezersservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl of per telefoon 0900 - 04 01 802 (€ 0,15 per minuut) en bereikbaar maandag t/m vrijdag 9.00 tot 17.00 uur

Mijn orders

Welke orders staan er in mijn orderoverzicht?
U kunt alle orders die u gedaan heeft in één van de webshop van Veen Media zien in het orderoverzicht. De orders die niet afgerekend zijn, zijn hier ook zichtbaar voor u.
Let op: orders die u telefonisch plaatst of door een acceptgiro in te vullen zullen later verschijnen in het orderoverzicht.

Hoe kan ik mijn orders volgen?
In uw orderoverzicht ‘Mijn orders’ kunt u onder het kopje status uw Track en Trace gegevens vinden. U wordt doorgestuurd naar de website van SelektVracht.
Let op: orders worden pas zichtbaar in Track en Trace na 1-2 werkdagen. Alleen de orders die via Selectvracht verzonden worden kunt u volgen met Track en Trace.
Track en Trace is uitsluitend van toepassing voor pakketzendingen. Als uw bestelling in de brievenbus kan, zal er geen Track en Trace zichtbaar zijn.

Waarom kan ik alleen de orders volgen die via SelektVracht worden verzonden?
Op dit moment kunt u alleen de orders die verzonden worden via SelectVracht volgen. Wij werken aan een oplossing om ook de orders die via TNT post verzonden worden aan u te tonen.

Ik heb een klacht over de bezorging, waar kan ik deze melden?
U kunt uw bezorgklacht melden via het klachtenformulier. Deze kunt u vinden onder het menu bij ‘Mijn Orders’.

Mijn abonnementen

Ik ben abonnee maar zie mijn abonnement niet
Als u onder het kopje ‘Mijn gegevens’ uw relatienummer invoert worden de abonnementen voor u zichtbaar.
Mocht u hierna nog niet uw abonnementen zien dan kunt u contact opnemen met de lezersservice via persoonlijkepagina@veenmedia.nl of per telefoon 0900 - 04 01 802 (€ 0,15 per minuut) en bereikbaar maandag t/m vrijdag 9.00 tot 17.00 uur

Kan ik mijn abonnement online opzeggen?
Dit kan. U kunt uw opzegging doorgeven door het formulier in te vullen onder het menu bij ‘Mijn abonnementen’. U ontvangt bericht per e-mail over uw opzegging.

Mijn Nieuwsbrieven

Hoe meld ik mij aan voor nieuwsbrieven?
In het menu kunt u bij ‘Mijn nieuwsbrieven’ u aanmelden voor de verschillende nieuwsbrieven van Veen Media. Dit kan heel eenvoudig door de gewenste nieuwsbrieven aan te vinken en vervolgens op opslaan te klikken.

Hoe meld ik mij af voor nieuwsbrieven?
In het menu kunt u bij ‘Mijn nieuwsbrieven’ u afmelden voor de verschillende nieuwsbrieven van Veen Media. Dit kan heel eenvoudig door de gewenste nieuwsbrieven uit te vinken en vervolgens op opslaan te klikken.
Inloggen


Inloggen
Registreren
Wachtwoord vergeten
Wachwoord vergeten




Inloggen