Sis: ‘Gelukkig doe ik als bejaarde alles fout!’
In het plaatsje waar ik woon hebben we geen groenteboer. We moeten het doen met het standaard assortiment van de supermarkt. Dat betekent dat je al die overheerlijke seizoensgroenten...
Sis over het gemis van een groenteboer
Laatst besloten we weer eens koolraap te eten. Goed plan, want dat is lekker en bijzonder gezond. Helaas is er in dit hele achtergebleven zwaksociale stadje geen groenteboer meer...