Ploeterend door de pandemie
De Nederlandse aanpak van de coronapandemie kwam traag op gang en was nogal rommelig, maar uiteindelijk lijkt het nu redelijk onder controle. Wat ging er goed en wat niet?...
De Nederlandse aanpak van de coronapandemie kwam traag op gang en was nogal rommelig, maar uiteindelijk lijkt het nu redelijk onder controle. Wat ging er goed en wat niet?...