De plaag van het keuzemenu

Door Maarten van Rossem
Wanneer ik vroeger telefoneerde met de bank, kreeg ik onveranderlijk zonder langdurig wachten een vriendelijke mevrouw aan de lijn die mij wel kende, omdat ik regelmatig belde om telefonisch een rekening te betalen die ik had laten liggen. Bel ik nu, dan krijg ik eerst een computerstem die een geheel overbodig keuzemenu presenteert en vervolgens meldt dat er nog talloze wachtenden voor mij zijn. Allemaal naar ik aanneem het gevolg van bezuinigingen door het bankbedrijf dat jaarlijks miljarden verdient, maar totaal ongeïnteresseerd is in het geestelijk welbevinden van zijn klanten
Uit Maarten! 2022-1. Bestel losse nummers hier of word abonnee
Welkom bij Maarten!
Maak eenmalig een gratis account aan en krijg toegang tot al onze artikelen. Lees gratis op onze site en ontvang elke twee weken nieuws, diepgravende artikelen, interviews, evenementen en acties van Maarten! in uw mailbox.
InloggenRegistreren